Thursday, October 6

Happy Happy Avengers :))


Happy Sixten Avengers 0610 :) Lets go Avengers , its time to shine , we have the strength ,so we'll be just fine.
We'll be together until the end of time.
p/s: i just cant stop singing this song . weeeee:D



Like oh my godd. Almost half year stay without Avengers. Seriously I misses you guy like shit! 0610 every year tarikh yang gila semua orang tunggu2. If dekat college semua wajib pakai baju kurung merah. Like Avengers kan MERAH BERAPI. bhahaha, too many things I wanna write here actually about my beloved batch since Form1 until form5 but hell yeah I'm so lazylah. Sorry guys :3 Ok tadi buka page batch then I saw this picture by Beeboo. Damn sprirt college & batch nak mati. Siap pakai baju rasmi 
and I don't know where'd I put that baju rasmi. Haisyoo -.-" I miss our college handwriting gila.I should go and practice back :DD I know I know my handwriting tak cantik mana but come on I miss writing k. Buat note colourful bagi dekat stater2. Euw but hello kami comel kot. Oh know what? Yaa miss dengan CS kecik-oh. Kesian dia aku tak layan dekat college. Dia beria cintan aku, hehe #perasan :3  And yeah how to selempang our tudung. Cool mann. So comel (: Noneed to pakai pin beribu dekat tudung just selempang saja. Only Tkcians can do that (; Awwhhh, bangga college sudah :P Haaa, rindu time birthday. I mean siapa2 punya birthdaylah. Will nyanyi kuat2 and pass pass dkat class sebelah, haha itu time jun2 bila dah senior dekat dining hall #punboleh.. Our birthday song, sumpah cute! No doubt. You guys should dengar weh :D Once tkcians always be tkcian kan?kan?. Well, banyak2 warden Yuya paling rindu dekat Jammy HAHAHAHA. Jammy Jammy, miss Yaa tak? Takkan lupalah time form4 kantoi phone dekat class. Muka Yaa pucat hell weh. Rasa nak terbuang air besar je :DD Kantoi gambar atas rooftop, escape class, paling penting rambut saya dye! SHITT! Penat cover sekali haiyoo. Nasib phone SE je. Hempas sekali takde kesah punya. Ni jalan2 dekaat highway otw pergi surau (': Jerit2 macam orang gila. Ya Allah! Rindu rindu rindu. Banyak je ni nak cerita. Enough said. Kbye!